Geoblog.pl    Rybak    Podróże    takie różne po Polsce    spotkanie z przyjaciółmi w ramach akcji "gorące udka 2015"

spotkanie z przyjaciółmi w ramach akcji "gorące udka 2015"

Polska, Bukowiec

jak co roku odbyły się spotkania klubów turystycznych z Rumi, Olsztyna i innych okolic Mazur. Miejsce spotkania to agroturystyka w miejscowości Bukowiec 77 u Janusza i Heidi. My przyjechaliśmy w sobotę rano, spora część ludzi dotarła już w piątek. Jak zawsze gitary poszły w ruch i koncert trwał prawie cały pobyt non stop. Gitarzystów wielu, do tego bębenki, grzechotki i mnóstwo gardeł, oraz turystyczna (i nie tylko) piosenka, to normalny przebieg takich spotkań. Standardem jest również długi spacer po okolicy, tym razem naszym celem było Górowo Iławieckie. Jak co roku i na wszystkich imprezach tej grupy osób była fantastyczna atmosfera, a gospodarze czyli Janusz i Heidi (belgijka zadomowiona w Polsce) jeszcze bardziej umilili nam pobyt.
Gorąco polecam agroturystykę i pole namiotowe w Bukowcu, pod numerem 77. świetnie urządzone, z ładnymi nowymi i czystymi sanitariatami. Miejsca wypoczynku urządzone ze smakiem, widoki cudowne, a gospodarze przychylni, pomocni i uroczy.